MD Administraties

Brakkender Gats 4
6361 DB
Nuth
Sinds 2014
  • richt zich met name op zzp'-ers en starters
  • wij regelen de boekhouding voor u
  • belastingzaken
  • kostenbeheersing
  • eventueel een all-in boekhoudpakket met een vast maandbedrag
  • uiteraard zijn ook maatwerkafspraken mogelijk
045-8501542
e-mail
website
Marco Deliège

Bedrijfsinfo

MD Administraties richt zich met name op de boekhouding voor de ZZP-ers en de starters. Deze willen we een hand toereiken bij de administratieve afwikkeling van het bedrijf. Zodat deze zich vooral kan bezighouden met ondernemen. Wij regelen de boekhouding voor u.

Daarnaast kunnen wij ondersteunen met uw behoefte naar mogelijke kostenbesparingen. Zoals u weet is tegenwoordig veel voordeel te behalen door kritisch naar de kosten te kijken. Dit kunnen wij met een frisse kijk voor u doen, en u voorzien van een advies hieromtrent.

Tevens kunnen wij uw belastingvraagstukken, zoals bijvoorbeeld aangiftes en bezwaren voor u regelen. Dit kan zowel voor de ondernemer als de particulier.
________________________________

Marco Deliège
De reden dat ik voor mezelf begonnen ben, is gelegen in het feit dat ik graag mijn eigen beslissingen wil kunnen nemen. Ergens in loondienst is dat altijd maar deels haalbaar.

Na mijn middelbare school ben ik gestart bij een...

MD Administraties richt zich met name op de boekhouding voor de ZZP-ers en de starters. Deze willen we een hand toereiken bij de administratieve afwikkeling van het bedrijf. Zodat deze zich vooral kan bezighouden met ondernemen. Wij regelen de boekhouding voor u.

Daarnaast kunnen wij ondersteunen met uw behoefte naar mogelijke kostenbesparingen. Zoals u weet is tegenwoordig veel voordeel te behalen door kritisch naar de kosten te kijken. Dit kunnen wij met een frisse kijk voor u doen, en u voorzien van een advies hieromtrent.

Tevens kunnen wij uw belastingvraagstukken, zoals bijvoorbeeld aangiftes en bezwaren voor u regelen. Dit kan zowel voor de ondernemer als de particulier.
________________________________

Marco Deliège
De reden dat ik voor mezelf begonnen ben, is gelegen in het feit dat ik graag mijn eigen beslissingen wil kunnen nemen. Ergens in loondienst is dat altijd maar deels haalbaar.

Na mijn middelbare school ben ik gestart bij een lokale Rabobank als medewerker bankbedrijf. Middels scholing en cursussen ben ik destijds op de afdeling bedrijfsvoering terecht gekomen. Hier was ik naast de facilitaire- en systeembeheer taken, mede verantwoordelijk voor de controle en verwerking van de interne rekeningen van de bank zelf. Door een fusie, kwam er na eigen besluit een einde aan mijn werk bij de bank.

Mijn nieuwe uitdaging werd het beveiligingsbedrijf Securitas. Hier heb ik de kans gekregen om te groeien van beveiliger tot uiteindelijk manager.

Ondanks alles is mijn affiniteit met de financiële dienstverlening blijven bestaan. Mede door mijn bankverleden en mijn penningmeesterschap bij Hondaclub Zuid Limburg. Eind 2011 heb ik de studieboeken weer opgepakt en ben de HBO opleiding Fiscaal Adviseur gaan volgen. Welke ik met een diploma heb mogen afronden. In deze periode werd mij steeds meer duidelijk dat ik weer richting de financiële dienstverlening wilde gaan. Mede door een verandering binnen Securitas, kwam voor mij de kans om de nieuwe weg in te slaan.

Sinds januari 2014 ben ik zelfstandig ondernemer met de focus op Boekhouding, Fiscaal Advies en Bedrijfsadvisering.

Aangezien mijn kantoor gelegen is in een pand samen met Parkstad Adviesgroep, kunnen wij u in bijna al uw levensfases van dienst zijn, zowel zakelijk als particulier.
________________________________

Boekhouden
Weet u vaak niet uw weg te vinden in de belastingzaken. Geen nood, wij kunnen u ondersteunen hierin.
Wij kunnen uw belasting aangiftes, vragen, bezwaarschriften, toeslagen etc. voor u regelen.
Zowel voor particuliere alsook zakelijke klanten.

Als ondernemer wil je bezig zijn met je bedrijfsvoering en niet met de administratieve verplichtingen. \Hierbij kunnen wij ondersteunen, door uw boekhouding voor u te regelen.
Er zijn diverse opties om uit te kiezen.

Als eerste kunt u kiezen voor verwerking van uw administratie op uurtarief. Grote nadeel hierbij is, dat u achteraf meestal meer kwijt bent dan u vooraf gedacht had.

Daarom hebben wij een all-in boekhoudpakket. Hierbij betaalt u jaarlijks een vast maandbedrag. U weet dus vooraf wat uw jaarlijkse kosten zijn, zonder verrassingen achteraf. Hierdoor worden de kosten verdeeld over het gehele jaar, dus geen pieken in de uitgaven.

Wat zit er in het pakket?

  • het boeken van uw financiële mutaties
  • het maken van een eenvoudige jaarrekening
  • uw aangiftes omzetbelasting
  • uw winst aangifte


Uiteraard is het mogelijk om maatwerkafspraken te maken. Tarief van bovenstaande is afhankelijk van uw wensen en de omvang van uw administratie. Wij nemen graag de tijd om met u samen te zitten, en na een inventarisatie een offerte te geven.

Belastingzaken
Weet u vaak niet uw weg te vinden in de belastingzaken. Geen nood, wij kunnen u ondersteunen hierin. Wij kunnen uw belasting aangiftes, vragen, bezwaarschriften, toeslagen etc. voor u regelen. Zowel voor particuliere alsook zakelijke klanten.

Kostenbeheersing
Voor het bedrijfsleven ligt tegenwoordig de winst veelal in het beheersen van de kosten. Prijzen verhogen is vaak lastig in het huidige economische klimaat.

Wij kunnen voor u de zakelijke uitgaves in beeld brengen en adviseren, waar u besparingsmogelijkheden heeft. Als u hierbij een hand hulp kunt gebruiken, neem dan gerust contact met ons op. Wij komen dan langs voor een oriënterend gesprek. Vanuit dit gesprek zullen wij u een offerte doen toekomen.

Detail info