Call-Train

Pingerweg 22
6361 AL
Nuth
Sinds 2006
  • voor het optimaliseren van uw verkoop-, communicatie- en bedrijfsprocessen
  • uw professionele partner
  • trainingen
  • consultancy
  • outsourcing
  • seminars
045-4040000
e-mail
website
Jos Sijstermans

Bedrijfsinfo

Welkom bij Call-Train
Uw professionele partner in het optimaliseren van uw verkoop-, communicatie- en bedrijfsprocessen!

Geen enkele organisatie is hetzelfde. Hoe haalt u het maximale uit de uwe?
Uw medewerkers, relaties en klanten verdienen de maximale focus en aandacht! Stilstand is achteruitgang en dus moet u blijven investeren in de groei van uw organisatie en uw medewerkers voor een optimaal functionerende organisatie.

Samen werken met Call-Train betekent een kwaliteitsinjectie voor uw organisatie. Wij streven naar een verbetering van de verkoop-, communicatie- en bedrijfsprocessen, waardoor we enerzijds een kostenbesparing en anderzijds een rendementsverbetering realiseren.

Onze werkwijze is te typeren als pragmatisch. We kennen geen standaard trajecten, we gaan voorop in het traject en staan samen met u op de werkvloer. We streven naar resultaten op korte termijn, zodat uw investering al snel zichtbaar wordt in de resultaten.

Aan de hand van ons bewezen concept realiseren wij, samen met u, aantoonbare resultaten...

Welkom bij Call-Train
Uw professionele partner in het optimaliseren van uw verkoop-, communicatie- en bedrijfsprocessen!

Geen enkele organisatie is hetzelfde. Hoe haalt u het maximale uit de uwe?
Uw medewerkers, relaties en klanten verdienen de maximale focus en aandacht! Stilstand is achteruitgang en dus moet u blijven investeren in de groei van uw organisatie en uw medewerkers voor een optimaal functionerende organisatie.

Samen werken met Call-Train betekent een kwaliteitsinjectie voor uw organisatie. Wij streven naar een verbetering van de verkoop-, communicatie- en bedrijfsprocessen, waardoor we enerzijds een kostenbesparing en anderzijds een rendementsverbetering realiseren.

Onze werkwijze is te typeren als pragmatisch. We kennen geen standaard trajecten, we gaan voorop in het traject en staan samen met u op de werkvloer. We streven naar resultaten op korte termijn, zodat uw investering al snel zichtbaar wordt in de resultaten.

Aan de hand van ons bewezen concept realiseren wij, samen met u, aantoonbare resultaten op drie disciplines:

  • Trainingen
  • Consultancy
  • Outsourcing


Trainingen
Al onze trainingen combineren didactiek, rollenspellen en praktijkcases. De trainingen zijn gericht op het ontdekken, begrijpen en veranderen van gedrag en stijl op het gebied van verkoop, communicatie en persoonlijke ontwikkeling.

De trainingen zijn geschikt voor het bedrijfsleven, gezondheidszorg, overheden en semi overheden.

Al onze trainingen zijn praktijkgericht en zorgen voor een structurele gedragsverandering en borging in de praktijk. Tussen de trainingsdagen ligt een periode van 2-3 weken, waarin de deelnemers zich de concepten eigen kunnen maken en de vertaling naar en implementatie in de praktijk kunnen optimaliseren.

De trainingsprogramma's zijn onderverdeeld in vier categorieën:

  • Verkoop
  • Communicatie
  • Persoonlijke ontwikkeling
  • Leidinggeven


Consultancy
Call-Train fungeert als een klankbord van uw onderneming, om het maximale uit u als ondernemer, uw onderneming, uw medewerkers en de markt te halen.

Na een intakegesprek waarin we met elkaar sparren over de toekomstvisie, de kansen en de bedreigingen, inventariseren wij welke processen binnen uw bedrijf geherstructureerd kunnen worden met als doel uw resultaten te verhogen, uw bedrijfskosten te verlagen en uw medewerkers hier optimaal bij te betrekken. Iedere onderneming, elke ondernemer en elk vraagstuk is uniek.

Call-Train maakt een op u afgestemd plan van aanpak en ondersteunt u met de uitvoering hiervan.

Outsourcing
Call-Train is bij uitstek uw partner voor telefonische campagnes, zoals telefonische verkoop, leads genereren, afspraken maken en het nabellen van mailings.

De medewerkers van Call-Train worden geïnstrueerd en getraind in het verwachtingspatroon van u als klant.

Tevens worden de medewerkers getraind in de unieke verkooppunten van uw organisatie en product of dienst. Hierdoor zijn de medewerkers gemotiveerd, betrokken, enthousiast en kunnen zij een volwaardig gesprek met de klant voeren, waardoor de scoringskansen stijgen.

De medewerkers van Call-Train worden getraind om te verkopen zonder script, er wordt verkocht vanuit de behoeften van de klant. Door deze verkoopmethode zijn onze medewerkers zeer assertief en weten ze het maximale uit een gesprek te halen.
Wij streven een langdurige relatie met de klant na en er zullen derhalve ook steeds dezelfde medewerkers op de projecten worden geplaatst. De medewerkers worden specialisten en zijn ook echt het verlengstuk van de verkoopafdeling van de opdrachtgever.
"Wij bellen niet namens U, maar in naam van U"

Seminars
Veel seminars die wij organiseren zijn jaarlijks terugkerende bijeenkomsten. Op uiteenlopende vakgebieden bieden wij medewerkers, uit het bedrijfsleven, gezondsheidszorg en de overheid, informatieve programma's aan.

Onze bezoekers worden in korte tijd op de hoogte gebracht van de meest recente ontwikkelingen op hun vakgebied en kunnen specifieke vraagstukken voorleggen aan top-deskundigen en collegae. Bovendien is het een uitgelezen mogelijkheid om uw netwerk te onderhouden en uit te breiden.

Maak keuze uit het onderstaand aanbod:

  • acquisitie
  • klantvriendelijk telefoongebruik
  • onderhandelen
  • elevator pitch
  • acquisitie uitbesteden Ja/Nee
  • effectief netwerken