B-Focused

Wilmenweg 38
6447 AX
Merkelbeek
Sinds 2004
  • bezoekadres: Hoofdstraat 32-a, Amstenrade
  • ict projecten & consultancy
  • managed ict services
  • voice over ip
  • cloud
  • compact bedrijf met korte lijnen
045-3030003
e-mail
website
Ralph Dykstra

Bedrijfsinfo

B/Focused ICT Services werkt met name in het MKB-segment en overheid. Wij bedienen zo'n 300 zakelijke klanten in diverse sectoren in met name Zuid-Limburg. Denk daarbij aan auto gerelateerde bedrijven, tandartsen, bouw gerelateerd, zakelijke dienstverlening, gezondheidszorg, overheid, industrie, retail en nog veel meer.

We nemen voor onze klanten de gehele ICT-dienstverlening uit handen en hun aanspreekpunt te worden voor al hun ICT gerelateerde vraagstukken. Met al onze klanten hebben we een jarenlange samenwerking of is dat het doel bij het winnen van nieuwe klanten. Wij hebben weinig verloop in ons klantenbestand, houden niet van langdurige contracten en adviseren klanten op een correcte manier om deze lange termijn relatie in stand te houden. Deze methode zorgt voor veel aanwas van nieuwe klanten die we ook weer in ons model moeten onderbrengen. Ons doel is de komende jaren uit te groeien tot een belangrijke ICT-speler in Limburg en wellicht daarbuiten.

Een menukaart...

B/Focused ICT Services werkt met name in het MKB-segment en overheid. Wij bedienen zo'n 300 zakelijke klanten in diverse sectoren in met name Zuid-Limburg. Denk daarbij aan auto gerelateerde bedrijven, tandartsen, bouw gerelateerd, zakelijke dienstverlening, gezondheidszorg, overheid, industrie, retail en nog veel meer.

We nemen voor onze klanten de gehele ICT-dienstverlening uit handen en hun aanspreekpunt te worden voor al hun ICT gerelateerde vraagstukken. Met al onze klanten hebben we een jarenlange samenwerking of is dat het doel bij het winnen van nieuwe klanten. Wij hebben weinig verloop in ons klantenbestand, houden niet van langdurige contracten en adviseren klanten op een correcte manier om deze lange termijn relatie in stand te houden. Deze methode zorgt voor veel aanwas van nieuwe klanten die we ook weer in ons model moeten onderbrengen. Ons doel is de komende jaren uit te groeien tot een belangrijke ICT-speler in Limburg en wellicht daarbuiten.

Een menukaart verwachten de meeste mensen natuurlijk bij een restaurant, echter wij houden wel van wat beeldspraak en net als bij een restaurant zien we wel wat vergelijkingen die we ook in ons ICT jargon kunnen toepassen. Zo hebben we een menukaart kunnen opstellen met een appetizer, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waar u als opdrachtgever uit kan kiezen om uw ICT infrastructuur vorm te geven. Door beeldspraak te gebruiken hopen we het voor u als opdrachtgever misschien iets beter te begrijpbaar te maken hoe wij zaken oppakken:

Het geheim van de Chef!
Net als in een restaurant maken we gebruik van een Chef Kok (ICT Architect), inmiddels kunnen we bij meer dan 300 bedrijven in de keuken kijken en zijn we actief in veel verschillende sectoren zodat we ook weten wat vergelijkbare bedrijven als die van u doen en welke producten en diensten we daarvoor in kunnen zetten.

Daarmee hebben we voor bedrijven van verschillende omvangen, verschillende bedrijfsfilosofieen, bedrijven in groei, bedrijven die krimpen, bedrijven die de komende jaren hetzelfde blijven of bedrijven die stoppen altijd een mooi ICT recept wat we kunnen toepassen. Dat verdelen we in appetizers, voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten waar u als opdrachtgever uit kunt kiezen om uw ICT Infrastructuur en dienstverlening vorm te geven.
______________________________

Appetizers
Appetizers zijn gerechtjes om honger op te wekken die u vaak in een goed restaurant krijgt aangeboden.

Wij trekken die beeldspraak door naar onze ICT in de vorm van een goed Wachtwoordbeleid welke in iedere ICT Infrastructuur van toepassing zou moeten zijn. Ook een goede ICT policy voor uw medewerkers zou daar een onderdeel van kunnen zijn.

Voorgerechten
Voorgerechten zien wij als zaken die u voor u hoofd ICT infrastructuur kunt inzetten, denk daarbij een bijvoorbeeld een spamfilter of een goede voordeurbeveiliging zodat inbrekers niet makkelijk het restaurant in kunnen komen.

Ook basiszaken die u nodig hebt zien wij als voorgerechten, immers zonder domeinnaam wordt het lastig om als hoofdgerecht een eigen mailserver in te stellen dus ook deze registratie zien wij als voorgerecht.

Hoofdgerechten
Hoofdgerechten zien wij als de daadwerkelijke ICT infrastructuur waar u en uw medewerkers gebruik van maken, zo hebben we verschillende gerechten die u in kunt zetten als lokale ICT Infrastructuur, Infrastructuur in de Cloud of hybride Infrastructuur waar we een combinatie van de twee inzetten om het optimale van beide gerechten te gebruiken.

Nagerechten
Nagerechten zien we als gerechten die u over uw hoofdgerechten af kunt sluiten, denk daarbij aan een goede backup zodat u altijd makkelijk u hoofdgerechten terig kunt halen in het geval van calamiteiten.

Maar ook garantie, service en proactief beheer &monitoring zien wij als mooie nagerechten om uw ICT infrastructuur verder te professionaliseren.
______________________________

Werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 17:30

24/7 tickets melden via help@b-focused.eu

24/7 tickets melden via klantenportaal

Helpdesk Nummer: 0453030003

24/7 tickets melden via piketdienst

SPOED? Altijd bellen!

GEEN SPOED? Liever mailen.

Voicemail Dropbox: 0453030239