AKTE Adviseurs in Administratie & Belastingzaken

Dobbelsteyn 10
6439 BM
Doenrade
Sinds 2001
  • alle diensten voor particulieren en bedrijven
  • op administratief &fiscaal gebied
  • onafhankelijk, vernieuwend en zelfstandig
  • uw wensen en behoeftes staan centraal
  • voor ondernemingen in het MKB en particulieren
  • werkgebied concentreert zich op Zuid-Limburg
045-5259620
e-mail
website
Jos Erkens en Bert Theunissen

Bedrijfsinfo

Wij leveren alle diensten voor particulieren en bedrijven die betrekking hebben op administratief &fiscaal gebied.

Akte is het bureau voor administratie en belastingadvies. Wij leveren alle diensten voor particulieren en bedrijven die betrekking hebben op administratie en belastingzaken. Ons klantenbestand bestaat uit ondernemingen in het MKB en uit particulieren.
Het werkgebied van Akte concentreert zich op Zuid Limburg.

PERSOONLIJK
Wij zijn een onafhankelijk en zelfstandig financieel adviesbureau in Zuid-Limburg. Wij streven naar het wegnemen van financiële zorgen en het benutten van financiële kansen bij onze klanten. Door echt betrokken te zijn bij hun wensen en behoeftes, kunnen wij het beste persoonlijke financieel advies geven. Het voordeel voor de klant staat hierbij altijd centraal.

DE KLANT STAAT CENTRAAL
Akte werkt vanuit de gedachte dat direct klantcontact centraal moet staan. Onze klanten hebben geen behoefte aan dure adviseurs die moeilijk te bereiken zijn. Wij staan open voor de vragen en wensen van...

Wij leveren alle diensten voor particulieren en bedrijven die betrekking hebben op administratief &fiscaal gebied.

Akte is het bureau voor administratie en belastingadvies. Wij leveren alle diensten voor particulieren en bedrijven die betrekking hebben op administratie en belastingzaken. Ons klantenbestand bestaat uit ondernemingen in het MKB en uit particulieren.
Het werkgebied van Akte concentreert zich op Zuid Limburg.

PERSOONLIJK
Wij zijn een onafhankelijk en zelfstandig financieel adviesbureau in Zuid-Limburg. Wij streven naar het wegnemen van financiële zorgen en het benutten van financiële kansen bij onze klanten. Door echt betrokken te zijn bij hun wensen en behoeftes, kunnen wij het beste persoonlijke financieel advies geven. Het voordeel voor de klant staat hierbij altijd centraal.

DE KLANT STAAT CENTRAAL
Akte werkt vanuit de gedachte dat direct klantcontact centraal moet staan. Onze klanten hebben geen behoefte aan dure adviseurs die moeilijk te bereiken zijn. Wij staan open voor de vragen en wensen van onze klanten. Iedere vraag is een antwoord waard. In tegenstelling tot veel van onze branchegenoten zijn wij ook dus na kantoortijd bereikbaar. U neemt met ons contact op als het u uitkomt.

DE KWALITEIT
Akte levert kwalitatief hoogwaardig werk. Van het inrichten van uw administratie tot de contacten met bijvoorbeeld de Belastingdienst. Wij voorkomen problemen door tijdig de juiste acties in gang te zetten. Indien wij goed door u geïnformeerd zijn, lopen uw administratieve &fiscale zaken geen schade op. U kunt van ons verwachten dat wij de fiscale actualiteit op de voet volgen zodat de advisering naar u als klant optimaal is. Wat voor u moeilijke materie is, is voor ons dagelijks werk.

DE PRIJS
De prijs is afhankelijk van de werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd. Wij hanteren echter niet het prijsniveau van de grote administratie- of accountantskantoren. U zult merken dat wij u veel kwaliteit bieden voor een redelijke prijs.
________________________________

ONS AKTE TEAM

JOS ERKENS
Belasting adviseur

BERT THEUNISSEN
Administratief Adviseur
_______________________________

STARTERSBEGELEIDING
Interesse om je eigen bedrijf op te starten, of ben je al een zelfstandige ondernemer? Wij beschikken over ruime ervaring bij het begeleiden van starters én (zelfstandige) ondernemers.

Er komt achter de schermen heel wat bij kijken. Daarom is het vaak verstandig om bij de start van je bedrijf rond te tafel te zitten met een adviseur. Ook als je als ondernemer het administratief gedeelte (geheel) zelfstandig beheert is het aan te raden om de huidige situatie door te nemen. Wij bespreken wat er onder andere geregeld moet worden voor het starten van een bedrijf.
----------------------------------------------------

VOOR DE ONDERNEMER

Administratie

  • verwerken van uw administratie (o.a. bankafschriften, kasbescheiden, inkopen en verkopen)
  • verzorgen van uw periodieke aangifte omzetbelasting
  • verzorgen van uw salarisadministratie (o.a. loonstroken, jaaropgave, periodieke aangifte loonbelasting)
  • samenstellen jaarstukken, begrotingen en tussentijdse overzichten


Aangiften

  • omzetbelasting
  • inkomstenbelasting
  • vennootschapsbelasting
  • loonbelasting


Advisering

  • investeringsadvies
  • gebruik auto zakelijk of privé
  • ritten -en uren administratie
  • werkruimte aan huis
  • arbeidsongeschiktheid én pensioenadvies


Overige activiteiten

  • samenstellen bezwaarschriften
  • aanvragen Verklaring Arbeidsrelatie (VAR)
  • verzorgen van de salarisadministratie
  • invullen CBS-enquêtes
  • juridische advisering

--------------------------------------------------

VOOR DE PARTICULIER

Belasting

  • verzorgen van de aangifte Inkomstenbelasting
  • aanvragen van de voorlopige teruggaaf Inkomstenbelasting
  • verzorgen aangifte Successiebelasting
  • advies erf-en schenkbelasting


Overige activiteiten

  • verzorgen van bezwaarprocedures
  • aanvragen Zorg-, Huur-, Kinderopvang én Kindertoeslag
  • algemeen financieel advies

Detail info