DynaSure

Horselstraat1
6361 HC
Nuth
Sinds 2010
  • trusted solutions
  • dé partner in 'trusted' backoffice services voor personal electronics
  • we ontzorgen verzekeraars, telecomoperatoren en andere dienstverleners door processen van ze over te nemen
  • van polisbeheer en claimmelding
  • tot de demonstratie van nieuwe of gerepareerde producten bij hun klanten aan huis
  • met gespecialiseerde monteurs, snelle logistiek en slimme software
0900-2020748
website

Bedrijfsinfo

Wie zijn wij?
Dynasure is dé partner in 'trusted' backoffice services voor personal electronics. We ontzorgen verzekeraars, telecomoperatoren en andere dienstverleners door processen van ze over te nemen. Van polisbeheer en claimmelding tot de demonstratie van nieuwe of gerepareerde producten bij hun klanten aan huis.

Daarbij maken wij optimaal gebruik van de mogelijkheden die onze zusterbedrijven Dynafix, Dynalogic en Dynalean bieden: gespecialiseerde monteurs, snelle logistiek en slimme software. Hierdoor zijn we sneller, flexibeler, voordeliger en efficiënter.

We richten ons op het continu overtreffen van klantverwachtingen. Hiervoor ontwikkelen en implementeren we doorlopend nieuwe innovatieve diensten om de creatieve en innovatieve partner achter de schermen te zijn.

Dit maakt ons een uniek en kostenbesparend geïntegreerd supportbedrijf voor verzekeraars, telco's, overheden en andere dienstverleners.
_______________________________

Onze kracht
Onze dienstverlening is uniek. Wij bieden onze partners een geïntegreerde en innovatieve keten van claim check, logistiek, warehousing, fulfilment, reparatie en procesondersteuning.

Producten in plaats van...

Wie zijn wij?
Dynasure is dé partner in 'trusted' backoffice services voor personal electronics. We ontzorgen verzekeraars, telecomoperatoren en andere dienstverleners door processen van ze over te nemen. Van polisbeheer en claimmelding tot de demonstratie van nieuwe of gerepareerde producten bij hun klanten aan huis.

Daarbij maken wij optimaal gebruik van de mogelijkheden die onze zusterbedrijven Dynafix, Dynalogic en Dynalean bieden: gespecialiseerde monteurs, snelle logistiek en slimme software. Hierdoor zijn we sneller, flexibeler, voordeliger en efficiënter.

We richten ons op het continu overtreffen van klantverwachtingen. Hiervoor ontwikkelen en implementeren we doorlopend nieuwe innovatieve diensten om de creatieve en innovatieve partner achter de schermen te zijn.

Dit maakt ons een uniek en kostenbesparend geïntegreerd supportbedrijf voor verzekeraars, telco's, overheden en andere dienstverleners.
_______________________________

Onze kracht
Onze dienstverlening is uniek. Wij bieden onze partners een geïntegreerde en innovatieve keten van claim check, logistiek, warehousing, fulfilment, reparatie en procesondersteuning.

Producten in plaats van geld
Snel en kosteneffectief
Een groot voordeel van onze dienstverlening is dat we de kern van het probleem oplossen. Wij repareren. Polishouders krijgen geen financiële vergoeding maar een werkend product. U als klant verlaagt aanzienlijk uw kosten en helpt tegelijkertijd uw eindgebruiker op een effectieve manier ontzorgt.

End-to-end
Efficiënte dienstverlening
Wij hebben er alle backofficeservices die klanten nodig hebben in huis. Call centers, softwareontwikkelaars, reparatiecentra en logistiek. Als deze onderdelen zijn geïntegreerd beschikbaar in een platform waarmee u uw klanten slimmer en efficiëntere bedient. U kunt ook een onderdeel uit dit platform gebruiken. Kostenbesparingen die wij realiseren lopen op naar 40 %.

Klantenbinding
Tevreden polishouders
Wij denken vanuit het perspectief van uw polishouders. En wij leveren een ongekende kwaliteit. Uw klanten waarderen dit met verhoogde klantloyaliteit. Onderzoek onder onze klanten geeft aan dat hun verzekerden zich goed geholpen voelen en geen reden zien om over te stappen naar een andere aanbieder.
______________________________

Hoe we werken

1. Claimmanagement & Polismanagement

  • claimregistratie – online of telefonisch
  • claimvalidatie – check claim met polis
  • polisdatabasebeheer – beheer van de complete polisdatabase
  • afspraken maken – voor snelle claimafhandeling
  • fraudepreventie – door grondige inspectie &compensatie met gesloten beurs


2. Voorraadmanagement & Claimfulfillment

  • leen- en vervangtoestellen op voorraad – nooit lang zonder smartphone
  • opslag van onderdelen en ruiltelefoons – toestellen worden snel gerepareerd


3. Personalized logistics

  • drie bezorg- en ophaalmogelijkheden per dag – zelfs al binnen 4 uur na melding
  • toestel omruilen aan de deur met flexibele tijdvensters – wanneer het de klant uitkomt
  • real-time Track &Trace – precies weten wanneer de chauffeur komt
  • updates per sms, e-mail en op de website – op de hoogte blijven van de zending
     

4. Screening & Reparatie

  • inspectie – een grondige diagnose van het toestel
  • green Repair & Refurbishment – tot 40% kostenbesparing zonder kwaliteitsverlies
  • alle smartphone-merken – alles onder één dak
  • vervanging - als reparatie niet mogelijk is
  • verschillende productgroepen - smartphones en andere personal electronics
  • gecertificeerde reparatiecentra – awardwinnende experts

_______________________________

Onze voordelen

  • geautoriseerd door grote merken
  • uitgebreide certificering
  • 3 maanden garantie op de reparatie met behoud van de fabrieksgarantie
  • reparatie met originele nieuwe en green onderdelen
  • 2 reparatiecentra met moderne apparatuur in de Benelux
  • eigen opleidingscentra
  • tot 40% kostenbesparing zonder kwaliteitsverlies
  • nieuwste technologie

_______________________________