DYNAFIX

Daelderweg 21
6361 HK
Nuth
Sinds 1996
  • reparatie van vrijwel alle merken ‘personal electronics'
  • van o.a. smartphones, tablets, desktopcomputers, camera's, LCD en koffiemachines
  • voor particuliere en zakelijke klanten
  • 'Rendering Services Beyond Client Expectations'
  • met innovatieve One-Stop-Shop servicemodellen
  • één centraal aanspreekpunt voor alle verschillende services
  • lid van Techniek Nederland
0900-3962349
e-mail
website

Bedrijfsinfo

Dynafix
Dynafix is in 1996 opgericht als specialist in servicemanagement voor de telecombranche (DECT, carkits, mobiele telefonie). Vandaag de dag repareert Dynafix vrijwel alle merken ‘personal electronics'. Denk hierbij aan smartphones, tablets, desktopcomputers, camera's, LCD en koffiemachines.

Dit doen wij voor particuliere en zakelijke klanten.

“Rendering Services Beyond Client Expectations” is hier het vertrekpunt. Voor alles wat we voor klanten doen. Deze manier van werken en denken is diep verankerd in de mensen die bij ons werken. En ook in de ontwikkeling van onze innovatieve One-Stop-Shop servicemodellen.

Wij bieden onze klanten één centraal aanspreekpunt voor alle verschillende services waarmee wij hen helpen ongeëvenaarde klantervaringen te creëren.

Hierbij gebruiken wij slagvaardig de kracht, kennis en ervaring van ruim 900 collega's die werken binnen de verschillende onderdelen van onze moedermaatschappij, DynaGroup.
_______________________________

Particulieren

Repareren
Dynafix repareert vrijwel alle merken smartphones, tablets, notebooks, desktopcomputers, camera's, LCD en koffiemachines.

Wij zijn geautoriseerd en gecertificeerd...

Dynafix
Dynafix is in 1996 opgericht als specialist in servicemanagement voor de telecombranche (DECT, carkits, mobiele telefonie). Vandaag de dag repareert Dynafix vrijwel alle merken ‘personal electronics'. Denk hierbij aan smartphones, tablets, desktopcomputers, camera's, LCD en koffiemachines.

Dit doen wij voor particuliere en zakelijke klanten.

“Rendering Services Beyond Client Expectations” is hier het vertrekpunt. Voor alles wat we voor klanten doen. Deze manier van werken en denken is diep verankerd in de mensen die bij ons werken. En ook in de ontwikkeling van onze innovatieve One-Stop-Shop servicemodellen.

Wij bieden onze klanten één centraal aanspreekpunt voor alle verschillende services waarmee wij hen helpen ongeëvenaarde klantervaringen te creëren.

Hierbij gebruiken wij slagvaardig de kracht, kennis en ervaring van ruim 900 collega's die werken binnen de verschillende onderdelen van onze moedermaatschappij, DynaGroup.
_______________________________

Particulieren

Repareren
Dynafix repareert vrijwel alle merken smartphones, tablets, notebooks, desktopcomputers, camera's, LCD en koffiemachines.

Wij zijn geautoriseerd en gecertificeerd reparateur van vrijwel alle bekende merken.

U kunt bij ons uw toestel online aanmelden voor reparatie. Van uw aanmelding ontvangt u een heldere en duidelijke bevestiging. Vervolgens kunt uw toestel door ons laten ophalen of zelf opsturen. Uw toestel afleveren bij een DPD Pudo punt kan ook. Via track &trace op deze website ziet u de status van uw reparatie. En weet u exact wanneer u uw toestel weer terug heeft.

Ga dus snel naar Dr. Mobile Online en meldt uw reparatie aan!

Hulp nodig bij de aanmelding? Neem gerust contact met ons op. We helpen u graag.
-----------------------------------------------------

Voordelen

Garantie op reparatie
Wij garanderen 3 maanden garantie op elke reparatie. Heeft u nog fabrieksgarantie? Dan loopt deze vanzelfsprekend door.

Originele onderdelen
Wij zijn een geautoriseerd reparatiebedrijf voor de gehele Benelux. Wij werken alleen met originele onderdelen geleverd door de fabrikanten waarvoor wij werken.

Track &trace
Wij hebben effectieve en transparante track &trace-oplossingen ontwikkeld. Zo kunnen onze klanten real-time het reparatieproces volgen en weten zij wanneer hun toestel weer terug is.

Snelle reparatie
Wij begrijpen natuurlijk enorm goed dat u uw defect toestel zo snel mogelijk hersteld terug wilt hebben. Daarom hebben wij onze logistieke en reparatieprocessen volledig afgestemd op kwaliteit en korte doorlooptijden. Wij hanteren het “dezelfde dag – volgende week”-principe. Ongeacht waar in de Benelux opgehaald of afgeleverd wordt.
______________________________

Zakelijke klanten

Dynafix Zakelijk
Met unieke totaalconcepten regelen wij de complete aftersales services voor zakelijke klanten. Van reparatie tot logistieke diensten en van klantcontact tot professionele aanmeldsystemen. Voor fabrikant, operator, retailer, distributeur of lokaal servicepunt.

Daarbij maken wij optimaal gebruik van de mogelijkheden die onze zusterbedrijven Dynalogic, Dynasure en Dynalean bieden: gespecialiseerde monteurs, snelle logistiek en slimme software. Hierdoor zijn we sneller, flexibeler, voordeliger en efficiënter.

Als creatieve en innovatieve ‘partner behind the scenes' behalen we samen met onze klanten enorme successen. Wij ontzorgen onze klanten met kostenefficiënt servicemanagement en bezorgen hun klanten een ongeëvenaarde klantervaring.

Hierdoor kunt u zich volledig concentreren op uw kernactiviteit: advies en verkoop.
-------------------------------------------------------

Hoogstaande reparaties

Binnen garantie op het hoogste niveau
Voor veel fabrikanten repareren wij binnen garantie op het hoogste niveau. Zij monitoren en sturen strikt op onze performance. Wij sturen reparaties waarvoor wij niet de juiste reparatielicentie hebben door naar onze partners. U heeft hier geen omkijken naar.

Buiten garantie
Wij repareren ook toestellen die niet binnen de garantievoorwaarden van de fabrikant vallen. Denk hierbij aan apparaten die bijvoorbeeld gebruikersschade hebben. Voorbeelden hiervan zijn vochtschade, valschade, stootschade etc. Ook toestellen waarvan de garantietermijn verstreken is repareren wij gewoon. Voor deze reparaties stellen wij eerst een prijsopgave op.

Screening, swaps &refurbishment
Met onze jarenlange expertise in binnen, - en buitengarantiereparaties weten wij natuurlijk heel veel over producten. Daarom zijn wij goed in onderzoek naar oorzaak van klachten. Door goede ‘screening' kunnen we onnodige reparaties voorkomen. Is snelheid geboden of loont het kostentechnisch niet een toestel te repareren? Dan kunnen wij toestellen ook omruilen. Wij noemen dit ‘swappen'. Verder hebben wij alle middelen en onderdelen in huis om het toestel van uw klant er weer gloednieuw uit te laten zien. Door het vervangen van covers of bijvoorbeeld intensieve reiniging zijn de zogenaamde ‘refurbished' modellen een prima alternatief.

In-shop-repair
Natuurlijk wilt u snel en flexibel inspelen op vragen van uw klanten. Dat kan met Dynafix In-shop-repair. Met deze formule beschikt u over gecertificeerde monteurs die u in uw eigen winkel toestellen repareren. In-shop-repair verkort de doorlooptijd aanzienlijk. U kunt ook zelf reparaties uitvoeren. U werkt dan als Local Service Point. Neem contact met ons op voor alle mogelijkheden!

Onsite repair
Voor verschillende bedrijven levert Dynafix service bij klanten aan huis. Onze onsite monteurs zijn continu onderweg en hebben altijd de juiste apparatuur en onderdelen bij zich. Hierdoor kunnen zij klanten razendsnel thuis helpen als een toestel onverhoopt niet meer werkt. Een enorme positieve klantervaring is het resultaat.