Royall Business & Services

Aalbekerweg 89
6336 XN
Hulsberg
Sinds 2021
  • verandermanagement
  • projectmanagement    
  • coaching en begeleiding    
  • interim management    
  • organisatie-advies en reorganisaties
  • adres: De Valkenberg 6 te Valkenburg
06-21463620
e-mail
website
Roy Bootz

Bedrijfsinfo

RoyAll Business & Services
Voor al uw vraagstukken op het gebied van verandermanagement, projectmanagement, coaching en begeleiding, interim managementfuncties, organisatie advies, reorganisaties en Human Resource Management. Wij maken graag een vrijblijvende afspraak met u om vervolgens een, op maat gemaakt, voorstel aan u te presenteren.
____________________

Even voorstellen.......
Mijn naam is Roy Bootz, 39 jaar, geboren en getogen in Maastricht en ik ben vader van 2 geweldige kids en getrouwd met een fantastische vrouw.
Ik zie mezelf als een gedreven peoplemanager, een bruggenbouwer, een verbinder, een netwerker met overtuigingskracht en een grote affiniteit met het coachen en begeleiden. Ik ben commercieel gedreven en resultaatgericht, waarbij kwaliteit een belangrijke factor is.

De afgelopen jaren ben ik voornamelijk bezig geweest met alle facetten van het voeren van een onderneming. Van het uitzetten van beleid, het aanbrengen van structuur, tot het bepalen en uitvoeren van de visie, missie en doelstellingen.

De oorsprong van mijn werkverleden ligt bij een beveiligingsbedrijf, dat met name gericht was op het begeleiden, opleiden en duurzaam plaatsen van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Vanuit de functie als Hoofd P&O heb ik samengewerkt met zowel bedrijven in de commerciële sector, opleidingsinstituten alsook publieke samenwerkingen, denk hierbij onder andere aan UWV, Gemeente Maastricht en de Sociale Werkvoorzieningen van Maastricht, Heerlen, Roermond.

2009, de start van een eigen onderneming: een beveiligingsbedrijf en een Werving & Selectiebureau. Deze bedrijven heb ik door de jaren heen verder kunnen laten groeien, met een landelijke dekking. Hieruit zijn samenwerkingsverbanden met grote commerciële partijen voortgevloeid, altijd vanuit het oogpunt “mensontwikkelbedrijf”, “Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen” en “Social Return On Investment”. De werving en selectie heeft plaatsgevonden in samenwerking met UWV, Gemeenten en opleidingsinstituten in heel Nederland. Projecten waarbij mensen onder andere vanuit de participatiewet, WW en wajong duurzaam naar werk werden begeleid. Tevens heb ik als projectmanager een project intern bij de Gemeente Arnhem aangestuurd, waarbij kandidaten met een afstand tot de arbeidsmarkt werden begeleid naar een duurzame uitstroom als beveiliger of buitengewoon opsporingsambtenaar. De laatste jaren lag de focus van de werving en selectie met name ophet selecteren van geschikt en gekwalificeerd personeel (ofwel geschikt en gekwalificeerd maken) voor de hospitality, denk hierbij aan koks, (nacht)receptie en bedieningsmedewerkers. Deze werving en selectie richtte zich op kandidaten vanuit de Europesche Unie.
Begin 2021 heb ik mijn bedrijf Royall Business & Services opgericht. Mijn jarenlange ervaring en mijn passie wil ik vanuit Royall Business & Services ter beschikking stellen aan anderen.
_______________________

DIENSTEN

Klik hier voor Interim oplossingen

Klik hier voor Organisatie-advies

Klik hier  voor Coaching & begeleiding

Klik hier voor Human Resource Management

Klik hier voor Project- en verandermanagement

Klik hier voor Werving & selectie